Basic Attention Token

Basic Attention Token to nowy token dla branży reklamy cyfrowej. Płaci on wydawcom za publikowaną treść i użytkownikom za ich uwagę, a reklamodawcy w zamian za reklamy zyskują więcej korzyści.

Basic Attention Token radykalnie poprawia wydajność reklamy cyfrowej, tworząc nowy token, który wydawcy, reklamodawcy i użytkownicy mogą między sobą wymieniać. Wszystko to dzieje się w łańcuchu bloków Ethereum.

Token można wykorzystać do uzyskania różnorodnych usług reklamowych i opartych na uwadze na platformie BAT. Użyteczność tokena opiera się na uwadze użytkownika, co po prostu oznacza skoncentrowane zaangażowanie umysłowe danej osoby.

Funkcjonowanie tokenów

Etap 1: Przeglądarka Brave

Brave to szybka, otwartoźródłowa, oparta na prywatności przeglądarka, która blokuje złośliwe reklamy, programy śledzące i zawiera system rejestru, który anonimowo wychwytuje uwagę użytkowników celem odpowiedniego nagradzania wydawców.

Etap 2: Basic Attention Token

Basic Attention Token można wykorzystać do uzyskania różnorodnych usług reklamowych i opartych na uwadze na platformie BAT, a wydawcy, reklamodawcy i użytkownicy mogą się nim wymieniać.

Przydatność tokena wywodzi się od uwagi użytkownika i jest przez nią określana.

Uwaga jest w rzeczywistości tylko skupionym zaangażowaniem umysłowym, w tym przypadku dotyczącym reklamy.

Etapy 1 + 2 = Nowy Interes

Przeglądarka Brave wie, gdzie użytkownicy spędzają czas, dzięki czemu jest idealnym narzędziem do obliczania i nagradzania wydawców za pomocą BAT. Ta usługa tworzy przejrzysty i wydajny rynek reklamy cyfrowej oparty na łańcuchu bloków. Wydawcy uzyskują większe dochody, ponieważ zmniejsza się udział pośredników i oszustw. Użytkownicy preferują globalne i satysfakcjonujące prywatne doświadczenie reklamowe. Reklamodawcy natomiast uzyskują lepsze dane na temat swoich wydatków.

Jak to działa?

Przeglądarka Brave anonimowo monitoruje uwagę użytkowników, a następnie odpowiednio nagradza wydawców za pomocą BAT.

Pomiar uwagi

Uwaga jest mierzona, gdy użytkownicy wyświetlają w czasie rzeczywistym reklamy i treści w aktywnej karcie przeglądarki. Wartość Uwagi dla reklamy będzie obliczana na podstawie przyrostowego czasu trwania i widocznych pikseli w stosunku do odpowiedniej treści, przed jakimkolwiek bezpośrednim kontaktem z reklamą. W miarę rozwoju systemu zdefiniujemy dalsze anonimowe modele kosztów za czynność.

Reklamy są następnie anonimowo dopasowywane do zainteresowań klientów za pomocą lokalnych algorytmów uczenia maszynowego. Oznacza to mniejszą liczbę nietrafnych reklam.

Przeglądarka Brave będzie współpracować z wydawcami i reklamodawcami w celu ustalenia najlepszych praktyk w zakresie oceny uwagi użytkowników. Jedna potencjalna miara: liczba całkowitych wyświetleń treści reklamowych przez określoną liczbę sekund. Mogą to być również punkty związane z długością oglądania.

Kto i co może uzyskać?

Użytkownicy wyświetlający reklamy będą nagradzani za pomocą BAT. BAT można używać w przydatku płatnych treści lub usług na platformie BAT.

W ramach tej usługi wydawcy otrzymają lwią część całkowitych przychodów z reklam. Przewidujemy, że użytkownicy będą również przekazywać część tokenów wydawcom, zwiększając dodatkowo ich przychody.

Więcej prywatności, mniej oszustw

Planujemy ograniczyć ewentualne oszustwa reklamowe dzięki zastosowaniu kryptografii, lepszej spójności po stronie klienta i przejrzystości uzyskanej dzięki otwartemu źródłu.

Proces przekazania nowego systemu do użytku

Duża część infrastruktury wymaganej do wdrożenia BAT w fazie końcowej jest gotowa do użytku, co oznacza, że jest ona obecnie dostępna i wykorzystywana do dystrybucji darowizn na rzecz wydawców na podstawie uwagi klientów. Można ją obecnie używać w przeglądarce Brave dla systemu Windows, Mac OS i Linux.

Reklama cyfrowa uległa załamaniu.

Aby rozwiązać ten problem, opracowano Basic Attention Token (BAT). BAT, token ERC20 stworzony w sieci Ethereum, będzie tokenem użyteczności na nowej, zdecentralizowanej, otwartoźródłowej i wydajnej platformie reklamy cyfrowej opartej na łańcuchu bloków.

W ekosystemie reklamodawcy będą dawali wydawcom BAT w oparciu o zmierzoną uwagę użytkowników. Użytkownicy otrzymają również pewną ilość BAT za uczestnictwo. Będą mogli oni przekazać je wydawcom lub wykorzystać na platformie.

Ten przejrzysty system zapewnia prywatność danych użytkownika, jednocześnie dostarczając mniejszą liczbę, ale bardziej trafnych reklam. Wydawcy doświadczą mniej oszustw, jednocześnie zwiększając swój procent nagród. Reklamodawcy uzyskają lepsze raporty i wyniki.

Pierwsza część rozwiązania, przeglądarka Brave, już działa. Brave to szybka, otwartoźródłowa, oparta na prywatności przeglądarka, która blokuje złośliwe reklamy i programy śledzące oraz zawiera system rejestru, który anonimowo mierzy ogólną uwagę użytkowników celem odpowiedniego nagradzania wydawców.

Pobierz przeglądarkę Brave już teraz i doświadcz pierwszej fazy ekosystemu BAT poprzez rozwiązanie Brave uwzględniające wpływ dla wydawców.