Przeglądarka Brave rośnie w siłę

brave

Przeglądarka Brave bije rekordy popularności. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom skupiająca się na prywatności i bezpieczeństwu przeglądarka nieustannie odnotowuje kolejne sukcesy.

Warto nadmienić, że popularność Brave mocno jest powiązana ze środowiskiem kryptowalutowym. Użytkowa implementacja w kryptowaluty Basic Attention Token w Brave to poniekąd jeden z powodów, dla których tak bardzo się ona wyróżnia.

Czym wyróżnia się Brave?

Przeglądarka Brave wyróżnia się trzema zasadniczymi cechami.

Po pierwsze jest to ogromna dbałość o prywatność użytkowników, którzy z niej korzystają.

Po drugie jest to automatyczne blokowanie reklam oraz programów śledzących aktywność użytkownika w sieci.

Po trzecie jest to nowatorski model biznesowy, w którym użytkownicy są nagradzani za oglądanie reklam, a dodatkowo mogą nagradzać tokenami BAT swoich ulubionych twórców internetowych.

Kolejne sukcesy Brave

Przeglądarka Brave praktycznie od pierwszych dni swojego istnienia zbiera bardzo pozytywne informacje zwrotne, co powoduje, że jej rozwój jest niezwykle dynamiczny i intensywny.

Dwa lata temu, gdy Brave szukał dofinansowania i rozpoczął serię kapitałową, potrzebną na inwestycję sumę zebrał w czasie krótszym niż pół minuty. Sytuacja była tak dynamiczna, że wielu inwestorów nawet nie zdążyło wziąć udziału w całej procedurze.

Z początkiem czerwca bieżącego roku (2019), Brave osiągnęła pułap miliona pobrań w ciągu miesiąca, co również stanowi o jej ogromnym sukcesie.

Do tego dochodzi rosnąca popularność takich rozwiązań jak Brave Rewards czy udostępniony w niektórych krajach system pay-to-surf.

Zweryfikowani twórcy

Przeglądarka Brave umożliwia użytkownikom nagradzać ulubionych internetowych twórców. Twórcy aby móc odebrać otrzymane tokeny muszą zweryfikować się w systemie Brave Publishers. Na liście zweryfikowanych znajduje się już przeszło 83 000 youtuberów, 20 000 stron internetowych, 8000 streamerów platformy Twitch.tv.

Jeżeli już mowa o liczbach, to one zdecydowanie przemawiają za sukcesem Brave. Wystarczy wymienić chociażby:

  • 4 miliony aktywnych użytkowników;
  • 21 000 zweryfikowanych kanałów;
  • 26 000 kont wydawców.

I na tym nie koniec

Brave cały czas zaskakuje nie tylko swoją popularnością, ale zainteresowaniem jakie wokół siebie skupia. W maju 2019 roku przeglądarka Brave w wersji na Android uplasowała się na 7 miejscu w sklepie Google Play pod względem ściągnięć w kategorii „komunikacja”. We Francji, USA, Kanadzie i Norwegii zajęła pierwsze miejsce.

Obecnie duże zainteresowanie budzi informacja o kolejnej rundzie kapitałowej, do której przygotowuje się Brave. Rosnąca popularność przeglądarki i związana z tym inwestycja w dystrybuowanie darmowych tokenów BAT powoduje, że zyski z przedsięwzięcia trzeba na razie odłożyć na później. Na razie zaś należy się skupić na rozwoju i doskonaleniu rozwiązania. Temu właśnie ma służyć kolejne poszukiwanie inwestorów. Poprzednia runda inwestycyjna okazała się wielkim sukcesem i została zakończona w pół niecałe minuty. Być może tym razem w Brave uda się zainwestować tym osobom, którzy nie zdążyli dwa lata temu.

Brave bardzo dynamicznie się rozwija. Warto śledzić jej kolejne kroki. Mogą być naprawdę zaskakujące.

Udostępnij:

Napisz komentarz