Przeglądarka Brave bije rekordy popularności. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom skupiająca się na prywatności i bezpieczeństwu przeglądarka nieustannie odnotowuje kolejne sukcesy.
Warto nadmienić, że popularność Brave mocno jest powiązana ze środowiskiem kryptowalutowym. Użytkowa implementacja w kryptowaluty Basic Attention Token w Brave to poniekąd jeden z powodów, dla których tak bardzo się ona wyróżnia.
Spis treści
Przeglądarka Brave wyróżnia się trzema zasadniczymi cechami.
Po pierwsze jest to ogromna dbałość o prywatność użytkowników, którzy z niej korzystają.
Po drugie jest to automatyczne blokowanie reklam oraz programów śledzących aktywność użytkownika w sieci.
Po trzecie jest to nowatorski model biznesowy, w którym użytkownicy są nagradzani za oglądanie reklam, a dodatkowo mogą nagradzać tokenami BAT swoich ulubionych twórców internetowych.
Przeglądarka Brave praktycznie od pierwszych dni swojego istnienia zbiera bardzo pozytywne informacje zwrotne, co powoduje, że jej rozwój jest niezwykle dynamiczny i intensywny.
Dwa lata temu, gdy Brave szukał dofinansowania i rozpoczął serię kapitałową, potrzebną na inwestycję sumę zebrał w czasie krótszym niż pół minuty. Sytuacja była tak dynamiczna, że wielu inwestorów nawet nie zdążyło wziąć udziału w całej procedurze.
Z początkiem czerwca bieżącego roku (2019), Brave osiągnęła pułap miliona pobrań w ciągu miesiąca, co również stanowi o jej ogromnym sukcesie.
Do tego dochodzi rosnąca popularność takich rozwiązań jak Brave Rewards czy udostępniony w niektórych krajach system pay-to-surf.
Przeglądarka Brave umożliwia użytkownikom nagradzać ulubionych internetowych twórców. Twórcy aby móc odebrać otrzymane tokeny muszą zweryfikować się w systemie Brave Publishers. Na liście zweryfikowanych znajduje się już przeszło 83 000 youtuberów, 20 000 stron internetowych, 8000 streamerów platformy Twitch.tv.
Jeżeli już mowa o liczbach, to one zdecydowanie przemawiają za sukcesem Brave. Wystarczy wymienić chociażby:
Brave cały czas zaskakuje nie tylko swoją popularnością, ale zainteresowaniem jakie wokół siebie skupia. W maju 2019 roku przeglądarka Brave w wersji na Android uplasowała się na 7 miejscu w sklepie Google Play pod względem ściągnięć w kategorii „komunikacja”. We Francji, USA, Kanadzie i Norwegii zajęła pierwsze miejsce.
Obecnie duże zainteresowanie budzi informacja o kolejnej rundzie kapitałowej, do której przygotowuje się Brave. Rosnąca popularność przeglądarki i związana z tym inwestycja w dystrybuowanie darmowych tokenów BAT powoduje, że zyski z przedsięwzięcia trzeba na razie odłożyć na później. Na razie zaś należy się skupić na rozwoju i doskonaleniu rozwiązania. Temu właśnie ma służyć kolejne poszukiwanie inwestorów. Poprzednia runda inwestycyjna okazała się wielkim sukcesem i została zakończona w pół niecałe minuty. Być może tym razem w Brave uda się zainwestować tym osobom, którzy nie zdążyli dwa lata temu.
Brave bardzo dynamicznie się rozwija. Warto śledzić jej kolejne kroki. Mogą być naprawdę zaskakujące.