Przeglądarka Brave odważnie wchodzi w 2020 rok

Brave odważnie wchodzi w nowy rok. Przeglądarka Brave przekroczyła liczbę 10 milionów użytkowników miesięcznie i notuje 19% wzrost popularności od wprowadzenia wersji stabilnej.

Po kilkumiesięcznej fazie testów (wersja beta) 13 listopada przeglądarka Brave wprowadziła wersją stabilną (1.0).

Od tego momentu otrzymała bardzo pozytywne recenzje w mediach, a także zarejestrowała gwałtowny wzrost użytkowników. Z 8,7 miliona aktywnych internautów miesięcznie w październiku do 10,4 miliona na koniec listopada, co stanowi wzrost o 19% (biorąc pod uwagę wszystkie platformy). Oznacza to również podwojenie miesięcznej liczby aktywnych użytkowników w ciągu jednego roku.

W tym czasie ich dzienna wzrosła trzykrotnie – do 3,3 miliona. Brave łączy prywatność z cyfrową platformą reklamową opartą na technologii blockchain. Zapewnia nawet 6 razy szybsze ładowanie stron internetowych, niż inne przeglądarki.

Nowatorskie rozwiązanie przeglądarki, Brave Rewards, czyli system nagradzania twórców internetowych, jest już dostępny w wersji na iOS. To przyczyniło się do 27% wzrostu pobrań aplikacji w ostatnim miesiącu. Brave staje się również bardzo popularna wśród twórców.

Jest ich już prawie 340 000 na takich platformach, jak YouTube, Twitter, Twitch, strony i blogi internetowe, Vimeo oraz GitHub. To 12-krotny wzrost w porównaniu z 28 000, którzy zostali zweryfikowani na początku 2019 roku. Warto przypomnieć, że dzięki pozytywnej weryfikacji wydawcy mogą otrzymywać wynagrodzenie od odbiorców w postaci tokenów BAT.

Koniec roku to oczywiście początek podsumowań. Brave w najbliższym czasie będzie udostępniał więcej statystyk z poprzednich miesięcy. Twórcy przeglądarki Brave zapowiedzieli także prezentację jej nowych funkcji i możliwości.

Napisz komentarz