Brave pomaga w walce ze skutkami COVID-19

covid-19-non-profit

Brave uruchomił specjalne kampanie reklamowe i rozwiązania, które będą wspierać organizacje non-profit walczące z pandemią COVID-19. Pomóc może każdy użytkownik przeglądarki.

Khan Academy. No Kid Hungry, GetUsPPE i HashtagLunchBag – to tylko niektóre instytucje korzystające z pomocy oferowanej przez Brave we współpracujący z TAP Network i The Giving Block. Firma Brave zapowiedziała szereg inicjatyw wspierających organizacje non-profit działające na rzecz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID-19. Stworzone do tego celu specjalne kampanie oferują wybranym instytucjom bezpłatną przestrzeń reklamową do zbiórki funduszy. A użytkownicy przeglądarki Brave mogą przekazywać na ich rzecz swoje tokeny BAT.

Program Brave Ads – pomoc dzięki reklamie

Uczestnicząc w programie obrazów sponsorowanych Brave, firmy mogą reklamować swoje produkty lub markę w postaci dużego obrazu o wysokiej rozdzielczości, który pojawia się po otwarciu nowej karty w przeglądarce. Trafią one do niemal 14 milionów aktywnych użytkowników Brave miesięcznie, a ich wartość wyceniana jest na 160 000 USD dziennie.

Jak poinformowano w komunikacie prasowym, Brave będzie publikować bezpłatne obrazy sponsorowane przez dwa dni każdego miesiąca. Każda reklama jest bezpośrednio powiązana ze stroną, na której można w szybki sposób przekazać darowiznę wybranej organizacji non-profit walczącej ze skutkami pandemii koronawirua.

Pierwszą z nich jest Khan Academy, fundacja, której misją jest zapewnianie bezpłatnej edukacji na wysokim poziomie każdemu i wszędzie. Platforma Khan Academy jest bezpłatna dla uczniów, nauczycieli i rodziców. Zawiera tysiące interaktywnych ćwiczeń, filmów i artykułów, które obejmują szeroki zakres tematyki i programów – od przedszkola po wczesne studia.

Cieszymy się, że możemy korzystać z tej świetnej inicjatywy – powiedział Jordan Peavey, szef wsparcia w Khan Academy. Wraz z zamknięciem szkół z powodu pandemii COVID-19 obserwujemy gwałtowny wzrost zapotrzebowania na usługi Khan Academy. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc uczniom, rodzicom i nauczycielom poprzez dodatkowe zasoby. To świetna okazja dla użytkowników Brave, by wesprzeć te wysiłki.

– dodaje Peavey.

Kolejnymi beneficjentami wsparcia od Brave zostały organizacje No Kid Hungry i GetUsPPE. Każda z nich otrzyma miesięcznie 10 000 USD w postaci bezpłatnych reklam, aby zwiększyć swój zasięg wśród użytkowników przeglądarki. Statystyki pokazują, że w ciągu dwóch pierwszych tygodni reklama No Kid Hungry została wyświetlona ponad 100 000 razy, ma 10 000 kliknięć, a 2000 osób przebywa na ich stronie ponad 10 sekund.

Miliony dzieci na całym świecie tracą dostęp do zdrowych posiłków, ponieważ koronawirus zamyka ich szkoły. No Kid Hungry stara się pokonać wszelkie przeszkody, by każdego dnia zapewnić im pożywienie. Organizacja No Kid Hungry została wprowadzona do programu pomocy w ramach współpracy pomiędzy Brave a The Giving Block.

Jesteśmy wdzięczni za to, że znaleźliśmy się wśród beneficjentów programu Brave Ads – powiedziała Diane Clifford, dyrektor zarządzająca No Kid Hungry. W czasach, gdy coraz więcej osób szuka możliwości dofinansowywania potrzebujących dzieci, jesteśmy w stanie docierać do odbiorców na różne sposoby, jednocześnie upraszczając proces wspierania użytkownikom kryptowalut.

– dodała Clifford.

Założona przez koalicję lekarzy firma GetUsPPE buduje największą platformę darowizn na zakup środków ochrony indywidualnej (PPE), aby zaradzić niedoborom w sektorze medycznym i zapewnić bohaterom działającym w opiece zdrowotnej niezbędny sprzęt i zabezpieczenie.

Twoje tokeny też mogą pomóc

Inną inicjatywą charytatywną Brave jest program wymiany tokenów Basic Attention Tokens (BAT), prowadzony przy współpracy z firmą technologiczną TAP Network. Partnerzy ogłosili niedawno, że użytkownicy Brave w wersji desktopowej mogą wymieniać BAT na nagrody oferowane przez ponad 250 000 najlepszych marek, sprzedawców oraz wspierać organizacje charytatywne. Pomoc oferowana przez Brave i Tap Network pozwala użytkownikom na przekazywanie swoich tokenów BAT na rzecz fundacji wspierających osoby działające na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, w tym m.in. HashtagLunchbag. To, podobnie jak No Kid Hungry, organizacja zapewniająca posiłki dzieciom, dla których obiady szkolne często były głównym lub jedynym źródłem pożywienia.

No Kid Hungry i GetUsPPE zweryfikowały swoje strony internetowe, aby móc otrzymywać wsparcie w postaci napiwków BAT bezpośrednio w przeglądarce Brave, w ramach programu Brave Ads. Umożliwiają w ten sposób jej użytkownikom przekazywanie tokenów. Organizacje non-profit otrzymują miesięcznie setki dolarów w postaci napiwków BAT.

Jesteśmy zaszczyceni możliwością wykorzystania naszej przeglądarki, aby w znaczący sposób pomóc pracownikom sektora medycznego i najbardziej potrzebującym podczas tej pandemii – powiedział Brendan Eich, dyrektor generalny i współzałożyciel Brave Software. Brave Rewards wynagradzają użytkowników za ich uwagę online. Cieszymy się, że wielu z nich przekazuje te nagrody na wybrane przez nich cele charytatywne.

– dodał Eich.

Lin Dai, współzałożyciel i dyrektor generalny TAP Network podzielił się swoją wizją:

W walce ze skutkami COVID-19 wszyscy jesteśmy razem. Branża programów lojalnościowych notuje już 1 bilion dolarów w obiegu. Współpracując i tworząc odpowiednie rozwiązania technologiczne, możemy bezpośrednio wspierać obszary i organizacje walczące z COVID-19.

– podsumowuje Dai.

Pomoc bezgotówkowa równie cenna

Jak widać, w świecie nowoczesnych technologii pomagać można na różne sposoby. Nie tylko przekazując pieniądze, ale również oferując swoją uwagę czy czas. A często, rezygnując z małych doraźnych korzyści, można przyczynić się do poprawy koronawirusowej sytuacji na całym świecie.

Korzystaj z przeglądarki Brave, ciesz się bezpiecznym internetem oraz prywatnością i zostań jednym z bohaterów wspierających walkę ze skutkami pandemii.

Napisz komentarz