Przeglądarka Brave odważnie wchodzi w 2020 rok

Brave odważnie wchodzi w nowy rok. Przeglądarka przekroczyła liczbę 10 milionów użytkowników miesięcznie i notuje 19% wzrost popularności od wprowadzenia wersji stabilnej.

Czytaj dalej
Brave wybrana oficjalną przeglądarką turnieju EA FF E-1 Football Championship!

San Francisco, 9 grudnia 2019 roku – twórcy nowej przeglądarki, łączącej prywatność z cyfrową platformą...

Czytaj dalej
Brave testuje napiwki na Twitter

Brave w wersji testowej pojawiła się możliwość przekazywania nagród użytkownikom Twittera. W momencie, gdy Twitter...

Czytaj dalej
Google chce uniemożliwić blokowanie reklam w Chrome

Przeglądarka internetowa Chrome, która należy do Google wkrótce może się bardzo niekorzystnie zmienić. Najbardziej zauważalną...

Czytaj dalej
Przeglądarka Brave rośnie w siłę

Przeglądarka Brave bije rekordy popularności. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom skupiająca się na prywatności i bezpieczeństwu przeglądarka...

Czytaj dalej
Synchronizacja danych Brave Sync

Przeglądarka Brave skupia się głównie na zabezpieczeniu prywatności użytkowników. Chcąc zapewnić maksymalny komfort użytkowania twórcy...

Czytaj dalej
Tryb prywatny w Chrome nie taki prywatny

Każdy, kto korzystał z przeglądarki Google Chrome kojarzy pewnie prywatny tryb incognito. To funkcjonalność, która...

Czytaj dalej
Najpierw rozwój, potem zyski – Brave szuka finansowania

Twórcy przeglądarki internetowej Brave, skoncentrowanej na prywatności i powiązanej ze środowiskiem kryptowalutowym, dobrze wiedzą, jak...

Czytaj dalej
Firma Brave uruchamia pierwszą platformę reklamową zbudowaną na zasadach prywatności

Przy 70% udziale użytkowników w przychodach, funkcja Brave Ads umożliwia skuteczną reklamę, jednocześnie zapewniając użytkownikom...

Czytaj dalej